هزینه های پنهان طراحی سایت ارزان

در حقیقت وب سایت، بزرگترین ابزار شما برای افزایش فروش محسوب می شود.طراحی سایت ارزان مطمئنا به اندازه کافی شما را حرفه ای جلوه نخواهد داد.واقعیت این است که باید یک وب سایت را چیزی بیش ترکیبی از عکس های زیبا و رنگ های جذاب در نظر گرفت هرچند ظاهر وب سایت نیز جایگاه خودش دارد.اما مهم ترین ویژگی یک وب سایت میزان کارایی آن است.ابتدا باید از خود بپرسید : هدف من از طراحی سایت چیست ؟ آیا طراحی سایت ارزان من را به اهدافم می رساند ؟

هر وب سایت یک هدف اصلی دارد این هدف معمولا افزایش فروش ، افزایش تعداد فالئور و بازدیدکننده و همچنین شناساندن برند به مشتریان است.حال فرض کنید این اهداف مهم را به یک وب سایت طراحی شده ارزان و بی کیفیت گره بزنید این کار نام تجاری و برند شما را نیز کم ارزش و غیر حرفه ای نشان خواهد داد.

طراحی سایت حرفه ای امروزه یک علم محسوب می شود.طبق تحقیقات 50% کاربران پس از 15 ثانیه از وب سایت خارج می شوند بنابراین از زمانی که کاربر وارد وب سایت می شود تنها 15 ثانیه وقت دارید تا او را تحت تاثیر قرار دهید.این کار از طریق طراحی یک سایت ارزان شدنی نیست چرا که برای ایجاد این تاثیر در مخاطب فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت که تنها در یک وب سایت حرفه ای قابل انجام است و واقعیت این است که اساسا طراحی وب سایت حرفه ای نمی تواند خیلی ارزان باشد.

وب سایت شما نمایی مجازی از برند شماست.میزان اعتبار و حرفه ای بودن شما را مشخص می کند و در صورتی که کاربر و بیینده شما تشخیص دهد شما کار خود را بلد هستید به شما اطمینان خواهد کرد.در غیر اینصورت به وب سایت رقیبان شما که حرفه ای تر طراحی شده اند مراجعه خواهد کرد.

قیمت ارزان طراحی سایت ممکن است در نگاه اول وسوسه کننده باشد اما در بلند مدت هزینه بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت.همواره هزینه های پنهان و غیر منتطره ای هنگام طراحی این گونه وب سایت ها وجود دارد.

توصیه می کنیم اگر از قصد استفاده از قالب های آماده و CMSها را دارید مقاله هزینه های پنهان طراحی سایت های Wordpress  و Joomla را مطالعه نمایید.

بعلاوه شاید کمی باور این مسئله مشکل باشد اما واقعیت این است که در حال حاضر بیش از 60% مشتریان ما را افراد یا شرکت هایی تشکیل می دهند که درگذشته اقدام به طراحی سایت ارزان کرده بودند یا قبلا از وب سایت های قالب آماده نظیر وردپرس و جوملا استفاده نموده اند و پس از مدتی با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده و در نهایت مجبور به طراحی یک سایت حرفه ای گشتند و این یعنی هزینه دوباره و اتلاف زمان!

در دنیای وب و برنامه نویسی قیمت ارزان همواره به معنی سطح پایین مهارت و دانش است.البته این بدین معنا نیست برای طراحی وب سایت حرفه ای حتما لازم باشد میلیون ها تومان هزینه کنید! اما لازم است که تحقیقات خود را انجام بدهید و سطح آگاهی خود را از سیستم های برنامه نویسی ، طراحی سایت های مدرن و حرفه ای ، تکنولوژی های روز دنیا و همچنین قیمت متوسط طراحی سایت، بالا ببرید.هر تبلیغ طراحی سایت ارزان که تعرفه اعلامی آن به میزان خیلی زیادی از این قیمت متوسط، کمتر باشد را نادیده بگیرید.

یک وب سایت حرفه ای اغلب از مشارکت گروهی از افراد که هریک در شاخه خود دارای تخصص هستند تشکیل می شود تا با رعایت تمام نکات روانشناسی و فنی و با توجه به طراحی ها و تحقیقات روز دنیا وب سایتی را طراحی کنند که اولا براحتی توسط مخاطبان هدف پیدا شود و ثانیا بیشترین کارایی را برای آنها داشته باشد.

درواقع توجه به دسترسی آسان به وب سایت و شناسایی آن برای موتورهای جستجو امروزه تبدیل به امری ضروری برای تضمین موفقیت یک وب سایت شده است.هرچقدر هم که طراحی سایت شما حرفه ای باشد اگر فرایندهای سئو و بهنیه سازی سایت را به درستی طی نکند و کاربران نتوانند سایت شما را پیدا کنند قطعا کارایی کاملی نخواهد داشت.در حقیقت سئو سایت بهترین راه برای افزایش درآمد و بیشتر فروش شما محسوب می گردد.

طراحی سایت خود را برای کاربرانی که خیلی سریع خسته می شوند انجام دهید:

در یک بررسی مشخص شده 35% کاربران وب سایت بدون اینکه کاری در سایت انجام دهند یا به صفحه دیگری وارد شوند آن را ترک می کنند.بیشتر موانع سر راه کاربر شامل مواردی مانند: عدم وجود اطلاعات کافی، کوچک بودن بیش از حد اندازه نوشته ها ، متن های طولانی و خسته کننده و ساختار منوی پیچیده عنوان شده است.بنابراین برای اینکه از ایجاد این موانع برسر راه کاربر جلوگیری نمایید باید تمرکز خود را بر طراحی هرچه ساده تر سایت بگذارید.مشخص کنید کار اصلی که میخواهید کاربر هنگام ورود به سایت شما انجام دهد چه چیزی است سپس تمرکز خود در هنگاه طراحی وب سایت بر ساده کردن مسیر دستیابی به کاربر به آن کار مورد نظر قرار دهید.

استفاده از وب سایت را برای مشتریان بالقوه خود تا حد امکان راحت کنید.لینک های مربوط به صفحه محصولات را برجسته و در دید کاربر قرار دهید، محلی را برای نظردهی کاربران اختصاص داده و امکان اشتراک گذاری اطلاعات محصولات خود را در طراحی سایت لحاظ کنید.

در حقیقت بزرگترین مشکلی که امروزه در اکثر موارد طرحی سایت دیده می شود عدم توجه به تجربه کاربری (UX)و دسترسی راحت کاربر به اطلاعات کلیدی و مهم سایت است.

سرعت سایت کُند است ؟

واقعیت دنیای اینترنت این است که اگر یک مشتری بالقوه تصمیم بگیرد از سایت شما استفاده کند و متوجه شود سرعت لود آن کم است کلا از کار با شرکت شما انصراف خواهد داد و کار خود به یک شرکت بزرگتر و سریعتر خواهد سپرد.در تحقیقات مختلف مشخص شده که اگر سرعت لود سایت بیش از 3 ثانیه طول بکشد حدود 40% کاربران خود را از دست خواهد داد.تاثیر این امر در افزایش نرخ پرش سایت (Bounce Rate) و کمتر شدن مقدار متوسط حضور کاربران در سایت خود را نشان خواهد داد.

در صورت اقدام به طراحی سایت ارزان امکانات کافی برای افزایش سرعت سایت در اختیار نخواهید داشت.بسیاری از شیوه های افزایش سرعت سایت مانند: کم کردن حجم فایل های مربوط به کد نویسی HTML و CSS ، کدنویسی های بهینه جاوا ، کاهش حجم محتوا، فشرده سازی فایل های مختلف، کاهش Request ها و موارد دیگر درصورت طراحی سایت ارزان ، امکان پذیر نیست.

پایین بودن سرعت سایت نه تنها بر نرخ تبدیل وب سایت شما تاثیر مستقیم می گذارد بلکه تاثیر منفی نیز بر جایگاه سایت شما هنگام جستجو خواهد گذاشت.یکی از فاکتورهای مهم گوگل که جهت سئو سایت در نظر گرفته می شود پایین نبودن سرعت وب سایت است و هرچه سایت سریعتر لود شود امتیاز بیشتری خواهد گرفت.

طراحی سایت ریسپانسیو یک ضرورت است:

طراحی وب سایت ریسپانسیو این اطمینان را ایجاد می کند که مشاهده و استفاده از وب سایت در دستگاه های مختلف (کامپیوترهای خانگی، لپ تاپ، تبلت، گوشی های موبایل و حتی تلویزیون های هوشمند) براحتی انجام گیرد و سایت در تمام این دستگاه ها بدون مشکل نمایش داده شود و قابل استفاده باشد.حقیقتی که ما در موارد متعددی شاهدش بوده ایم این است که شرکت ها و افرادی که تحت عنوان طراحی سایت ارزان اقدام به تولید وب سایت می نمایند دانش کافی از تکنولوژی های روز دنیا و تجربه مورد نیاز جهت ریسپانسیو نمودن صحیح و کامل وب سایت ندارند.عموما سایت های طراحی شده توسط این شرکت ها یا اساسا ریسپانسیو نیستند ویا بصورت ناقص و غیر حرفه ای این کار انجام شده.

در حال حاضر بیش از 50% جستجوها از طریق موبایل انجام می شود بنابراین اگر سایت شما ریسپانسیو طراحی نشده باشد تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد.طبق بروز رسانی انجام شده توسط گوگل در سال 2015 وب سایت هایی که اصطلاحا موبایل دوست (Mobile Friendly) هستند امتیاز بیشتر و جایگاه بسیار بهتری در جستجوها دریافت می کنند.در حقیقت اگر به مبحث بهینه سازی سایت خود توجه دارید باید بدانید در حال حاضر موبایل دوست بودن طراحی وب سایت یکی از 5 فاکتور اصلیِ موثر بر رود سئو سایت محسوب می گردد.

ارزان بودن بیش از حد طراحی سایت، برابر است با کاهش کیفیت و نادیده گرفتن اصلی ترین مشخصات یک وب سایت حرفه ای و کارآمد.

طراحی سایت ارزان هزینه های بلند مدت و پنهان زیادی در بر دارد.یکی از این هزینه ها از دست دادن مشتریان بدلیل ظاهر غیر حرفه ای و ناکارآمد بودن وب سایت است و هزینه پنهان دیگر مربوط به عدم بهینه سازی موفق سایت برای موتورهای جستجو است که این مورد به قیمت از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان و همچنین افزایش قیمت سئو تمام خواهد شد.

توجه داشته باشید وب سایتی که از کار گروهی چندین فرد متخصص در حوزه های (UI) ، (UX) و برنامه نویسان ماهر و با تجربه تولید می شود بسیار حرفه ای تر و موثرتر خواهد بود و واقعیت این است که طراحی وب سایت حرفه ای نمی تواند بسیار ارزان باشد.

اما گرانی بیش از حد و  ارزان نبودن طراحی نیز تضمین کنند کیفیت وب سایت نیست.شرکت طراحی سایت آوینا پرداز جهت ارائه خدمات مختلف خود مانند طراحی سایت و سئو ، دارای تعرفه های بسیار مناسبی است.می توانید جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.


تم های رنگی محبوب طراحی سایت در سال 2017
تم های رنگی محبوب طراحی سایت در سال 2017
هزینه های پنهان سایت های طراحی شده WordPress و Joomla
هزینه های پنهان سایت های طراحی شده WordPress و Joomla
طراحی سایت با ASPnet
طراحی سایت با ASPnet
تاریخچه طراحی سایت
تاریخچه طراحی سایت
نظرات کاربران
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

captcha