خدمات پشتیبانی سایت

امروزه پشتیبانی سایت , بعنوان اولین نیاز مدیران وب سایت و شرکتهای طراحی سایت شناخته شده است . وضعیت اقتصادی ، شرکت های خصوصی را همواره به سمت کاهش هزینه های آنها سوق داده است . 
هر وب سایت فعال نیاز به نگهداری داشته و پشتیبانی سایت حتی از طراحی سایت مهم تر است. زمانی که طراحی سایت به پایان می رسد ،  پس از آن تیم پشتیبانی سایت در صورت بروز خطا در آن ، مشکلات به وجود آماده را مرتفع می کنند. 
زمان بالا بودن وب سایت هم به وضعیت دامنه و هاستینگ سایت و هم به وب نوع طراحی آن بستگی دارد و در صورتی که هر یک از این موارد دچار اختلال شوند ، ممکن است سایت شما دیگر بالا نیاید و یا با پیام خطا روبرو گردد.
 پیشنهاد می گردد طراحی سایت خود و نیز خدمات دامنه و میزبانی را به یک مجموعه داده تا در صورت بروز مشکل ، تیم پشتیبانی آن بتواند هرچه سریعتر آن را برطرف نماید . 
خدمات پشتیبانی و به روز رسانی هر سایت به امکانات آن بستگی دارد. سایت هایی که بازدیدکننده بیشتری دارند، بی شک به پشتیبانی قویتری نیاز دارند. البته این حرف به این معنا نیست که سایر وب سایت هایی که رتبه بالایی ندارند، بی نیاز از پشتیبان هستند. وب سایت شما می بایست دائماً مانند ویترین شما ، نمایشگر بهترین و با کیفیت ترین خدمات کسب و کارشما باشد. به یاد داشته باشیم که پایان طراحی سایت ، اتمام کار تلقی نشده و در اصل آغاز تعهد ما می باشد . 
یک وب سایت با هر قابلیتی که داشته باشد بدون محتوا ارزشی ندارد .

در پروسه پشتیبانی سایت ، بالاترین هزینه مربوط به افزودن محتوای وب سایت می گردد. به گفته کارشناسان ، طراحی وب سایت یک سو و تولید محتوا و سئو سایت اصل مهم دیگری در فضای مجازی می باشد .

پشتیبانی هر سایت نیاز به مهارت های خاصی داشته کلید آن در اختیار کسانی است که به کدهای برنامه نویسی، آنالیز سایت و تولید محتوا و بهینه سازی وب سایت شما مسلط هستند.

در پشتیبانی سایت موارد زیر برای سایت حاصل می شود:

• نگهداری و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سایت
• بروزرسانی محتوای سایت طبق آخرین الگوریتم های گوگل
• بروزرسانی ماژول های جدید جهت افزایش و رضایت بیشتر کاربران
• برطرف کردن مشکلات احتمالی ایجاد شده برای راندمان بالاتر و موثرتر

خدمات پشتیبانی امنیتی و فنی سایت

در صورتی که در وبسایت خود از درگاه بانکی استفاده می نمایید ، حفظ امنیت سایت شما ضرورت بیشتری خواهد داشت. پس بروزرسانی های سایت و نیز بروزرسانی کدهای آن و استفاده از متدهای استاندارد، می تواند از امنیت وبسایت شما را بیشتر نماید که این پروسه توسط تیم پشتیبانی سایت شما انجام می شود.
در مرحله بعد ، نوبت به بارگذاری محتواها در سایت شما می رسد. محتواهای صحیح ، در سئو سایت شما تاثیر زیادی دارد. بروزرسانی محتواهی سایت با بازبینی و اصلاح لینک های شکسته، خودداری از محتواهای کپی شده و ... توسط تیم پشتیبانی انجام می شود.


تعرفه و قیمت طراحی سایت
تعرفه و قیمت طراحی سایت
نکاتی در مورد طراحی وب سایت فروشگاهی
نکاتی در مورد طراحی وب سایت فروشگاهی
10 کاری که پیش از طراحی سایت باید انجام دهیم
10 کاری که پیش از طراحی سایت باید انجام دهیم
تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی چیست ؟
تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی چیست ؟
نظرات کاربران
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

captcha