طراحی سایت در تهران

یافتن و انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت در تهران به یکی از کارهای چالش برانگیز برای کسانی تبدیل شده که قصد دارند یک وب سایت در فضای اینترنت برای خود داشته باشند.یکی از دلایل این امر تعدد شرکت های طراح و همچنین تکنولوژی های مختلف و ضمناٌ عدم آگاهی از عموم افراد از مباحث تخصصی و زبان های برنامه نویسی است.

هرچه تعداد شرکت هایی که به طراحی وب سایت می پردازند بیشتر باشد این موضوع باعث افزایش رقابت و بهبود ارائه خدمات و تکنولوژی ها خواهد شد اما بدلیل تخصصی بودن فرایند طراحی وب سایت و عدم اطلاع افراد از این مباحث تخصصی ، همین تعدد میتواند باعث سردرگمی شود.

اما چگونه مناسب ترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم ؟

چندین راه برای این موضوع وجود دارد که به صورت مفصل مقاله انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت توضیح داده شده.در اینجا هم بخشی این مطالب را به صورت خلاصه ذکر خواهیم کرد:

1- در ابتدا واقعی بودن شرکت طراح را بررسی کنید.

یکی از کارهایی که برای این منظور می توان انجام داد بررسی اسناد شرکت از طریق نام و شماره ثبت می باشد.همچنین می توانید نسبت به صدور فاکتور رسمی و داشتن کد اقتصادی از سمت شرکت طراحی سایت مورد نظر پیش از عقد قرارداد تاکید نمایید.


2- نمونه کارهای شرکت طراح مورد نظر را بررسی کنید.

البته بسیار مهم است توجه کنید که ظاهر زیبای یک وب سایت و جلوه های حرکتی و .. لزوما به معنی کارکرد صحیح و خوب بودن آن نیست. مخصوصا اهمیت این موضوع در مورد سایت های فروشگاهی بسیار بیشتر است.مهمترین هدف یک وب سایت جذب مخاطب است و واقعیت این است که اکثر مخاطبان به راحتیِ استفاده و درست کار کردن یک وب سایت بیشتر از ظاهر آن اهمیت می دهند.در واقع ظاهر و ویژگی های فنی مکمل یک دیگر هستند وباید به شکل صحیح در وب سایت استفاده شوند.


3- بررسی تکنولوژی و روش طراحی وب سایت

یک شرکت طراحی وب سایت چه در تهران باشد که هر جای دیگر دنیا از یکسری تکنولوژی بخصوص برای طراحی و تولید سایت استفاده میکند.این روش ها چندین دسته هستند.به نظر ما در حال حاضر بهترین تکنولوژی استفاده از ASP.NET شرکت مایکروسافت و الگوی بسیار پیشرفته MVC است.توصیه ما این است برای داشتن یک وب سایت کارآمد و بدون مشکل سراغ شرکت ها و سایت های قالب آماده مانند WordPress ، Joomla یا قالب های آماده فروشگاهی مانند پرستاشاپ ، ووکامرس و .. نروید.


4- بررسی قیمت ها و استعلام از مشتریان قبلی شرکت طراحی سایت

این مورد یکی موارد مهم در انتخاب است.قیمت های خیلی پایین تقریبا همیشه به یک وب سایت بی کیفیت ختم می شود اما از طرفی قیمت های خیلی بالا هم لزوما به معنی کیفیت بالای خدمات نیست.همچنین پس از بررسی نمونه کارها با چند مشتری شرکت طراحی مورد نظر تماس بگیرید و در مورد کیفیت خدماتِ طراحی و پشتیبانی پرس و جو نمایید.


5- ملاقات حضوری – در زمان کرونا جلسه آنلاین

برای شرکت ها و افراد مستقر در تهران یکی از مراحل مهم برای پیدا کردن مناسبت ترین شرکت طراحی سایت، ملاقات حضوری است، این موضوع برای پروژه های بزرگ و پروژه های فروشگاهی حرفه ای و پیچیده بسیار مهم است. اما معمولا برای طراحی سایت شرکتی یا فروشگاه های پایه نیازی به برگزاری جلسه وجود ندارد و می توان پس از بررسی موارد قبل به شرکت طراح اعتماد کرد.اگر شرکت طراحی سایت انتخابی شما در تهران است اما شما در شهر یا حتی کشور دیگری ساکن هستید می توانید درخواست برگزاری جلسه آنلاین بررسی پروژه نمایید و بسیاری از موارد حساس و مهم را پیش از شروع پروژه بررسی نمایید.البته در دوران شیوع کرونا بدلیل رعایت پروتکل ها، تمامی جلسات شرکت آوینا پرداز به صورت آنلاین برگزار می گردد.


رقابت در میان شرکت های طراحی سایت تهران:

تهران به عنوان پایخت ایران ، پرجمیت ترین شهر کشور شناخته می شود.ساختار اداری ایران در تهران متمرکز شده است و در واقع قطب اقتصادی کشور می باشد.با وجود اینکه حدود 11% جمعیت ایران در تهران زندگی می کنند با این حال حدود 25% تولید ناخالص کشور، مربوط به این شهر است همچنین بسیاری از صنایع بزرگ کشور در تهران واقع شده است.همه این موارد نشان دهنده پتانسبل بالای تهران برای کسب و کار و مشاغل مختلف است. البته همین امر باعث ایجاد رقابت زیاد بین کمپانی های مختلف نیز شده است.

رقابت بیشتر مطمئنا باعث پیشرفت بیشتر می شود اما از طرفی کار را برای تازه واردان نیز سخت می کند.یکی مشاغلی که سالهای اخیر رشد بسیار چشمگیری در تهران داشته مشاغل مربوط به نرم افزار،طراحی سایت و کلا علوم حوزه IT بوده است.این امر البته باعث ایجاد رقابت بین شرکتهای نرم افزاری و طراحی سایت در تهران می شود.همین رقابت باعث می شود بسیاری از شرکت ها که از تکنولوژی و استراتژی های روز دنیا استفاده نمی کنند نسبت به رقبا عقب بمانند.بنابراین در چنین فضایی شرکت های IT و برنامه نویسانی که به مشاغلی مانند طراحی سایت و یا بهینه سازی و سئو سایت ها مشغول هستند در صورتی که بخواهند در این بازار رقابت کنند باید دائما خود را بروز و آپدیت نمایند.البته شرکت های IT  و مخصوصا بسیاری از شرکت های طراحی سایت در تهران نیز هستند که تنها بدلیل سابقه طولانی خود و مشتریان زیادی که داشته اند توانسته اند در این رقابت بمانند که البته این شرکت ها نیز درصورتی که به فکر بالابردن سطح کیفیت محصولات و همچنین افزایش دانش خود در حوزه طراحی وب سایت یا بهینه سازی نباشند مطمئنا دیر یا زود مجبور به ترک رقابت خواهند شد.


پشتیبانی از وب سایت ها طراحی شده :

از طرفی علاوه بر تاریخ گذشته بودن بسیاری از تکنولوژی های مورد استفاده در طراحی و تولید، یکی دیگر از مشکلات شرکت های بزرگ و قدیمی طراحی سایت تهران، زیاد بودن تعداد مشتریان و در نتیجه پایین بودن کیفیت پشتیبانی وب سایت های تولید شده است. هر شرکت حرفه ای IT و طراحی وب سایت باید پشتیبانی از وب سایت و محصولات نرم افزاری تولید شده خود را در اولویت برنامه ریزی ها قرار دهد.مهمترین هدف بسیاری از شرکت ها تنها معطوف به تولید و فروش بیشتر شده است و به همین دلیل ساپورت و پشتیبانی از مشتریانی که طراحی سایت خود را به این شرکت ها سپرده اند نادیده گرفته می شود.



طراحی سایت در تهران



قیمت طراحی سایت در تهران:

قیمت طراحی سایت در شهر تهران دارای محدوده بسیار گسترده تری نسبت به سایر شهرها است و این به دلیل وجود انواع شرکت های مختلف با تکنولوژی های متفاوت است. در شهر تهران هم می توانید شرکتی برای طراحی سایت پیدا کنید که با 500.000 تومان یک سایت جوملا با وردپرس به شما تحویل دهد و هم ممکن است شرکتی را بیابید که یک وب سایت اختصاصی را برای شما به قیمت 5.000.000 تومان طراحی می نماید. اما موضوع مهم این است که چه وب سایتی مناسب شماست. همچنین میزان حرفه ای بودن و صداقت شرکت طراحی سایتی که در تهران بنا دارید با آن کار کرده و از خدماتش در یک بازه زمانی طولانی استفاده نمایید نیز بسیار حائز اهمیت است. اطلاعات بیشتر در این مورد در صفحه قیمت های طراحی سایت در تهران موجود است.


شرکت آوینا پرداز متشکل از تیم های حرفه ای که هرکدام از اعضای آنها سابقه ای طولانی در صنعت IT کشور دارند پشتیبانی گسترده از محصولات خود را یکی از وظایف اصلی و مهم خود می داند.همین امر سبب شده گستره مشتریان این شرکت تنها به تهران محدود نشود و ما این افتخار را داشته ایم با صاحبان مشاغل زیادی از شهرهای مختلف ایران همکاری نموده و رضایت آنها را از کیفیت خدمات و محصولاتمان جلب نماییم.

اگر به دنبال یک شرکت طراحی سایت در تهران و یا هر شهر دیگری از ایران هستید که در کنار حرفه ای و معتبر بودن، پشتیبانی کامل از محصولات را تضمین نماید، هم اکنون با مشاوران و متخصصین ما تماس بگیرید.


تفاوت UX  و UI در مباحث طراحی سایت چیست؟
تفاوت UX و UI در مباحث طراحی سایت چیست؟
تست ریسپانسیو بودن سایت
تست ریسپانسیو بودن سایت
تفاوت وب سایت های داینامیک و استاتیک چیست ؟
تفاوت وب سایت های داینامیک و استاتیک چیست ؟
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی
نظرات کاربران
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

captcha