طراحی سایت با ASPnet

ASP.net در حقیقت سه چارچوب (Framework) برای ساخت برنامه های تحت وب ارائه می دهد :

1- Web Form

2- MVC

3- ASP.net Web pages


هرسه این فریم ورک ها دارای ثبات کافی بوده و کامل هستند به معنای دیگر شما قادرید با هرکدام از این فریم ورک ها اپلیکیشن های تحت وب فوق العاده ای خلق کنید.وب سایت نیز نوعی اپلیکشن یا برنامه تحت وب محسوب می شود بنابراین با استفاده از هریک از این فریم ورک ها می توان طراحی سایت های ASP.NET کاملا حرفه ای را انجام داد.


طراحی سایت ASP.NET در مقایسه با PHP و روش های دیگر مزایای زیادی به همراه دارد. استفاده از الگوی MVC در سایت ASP.NET می تواند ویژگی ها و مزایای این سیستم برنامه نویسی را چندین برابر نماید. امنیت و قابلیت توسعه پذیری پروژه های ASP.NET چیزی است که کاملا آن را متمایز از سایر روش های طراحی وب سایت می نماید


شرکت آوینا پرداز به عنوان یکی معدود شرکت های با سابقه در ایران در زمینه ساخت و توسعه وب سایت های ASP.NET و استفاده از آخرین ورژن MVC Design Pattern آماده همکاری با شرکت و سازمان ها جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین وب سایت ها و نرم افزارهای تحت وب می باشد.طراحی وب سایت با استفاده از ورژن های مدرن ASP.NET کاملا انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.


Asp.net یک اپلیکشن متن باز (Open-source) سمت سرور (Server-Side) است که جهت تولید نرم افزارهای تحت وب و طراحی سایت های داینامیک بکار می رود.این برنامه که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده به برنامه نویسان این امکان را می دهد که بخوبی به طراحی سایت داینامیک بپردازند و انواع برنامه و اپلیکیشن های تحت وب را طراحی و تولید نمایند.

هر فریم ورک – Framework – نوع خاصی از برنامه نویسی را هدف قرار می دهد.انتخاب هریک از این 3 فریم ورک بستگی به عوامل مختلفی دارد.اینکه میزان مهارت، دانش و تجربه شما در برنامه نویسی چه مقدار است ؟ چه برنامه و یا وب سایتی می خواهید طراحی کنید ؟ و اصولا با چه نوع و چه شیوه برنامه نویسی راحت تر کار میکنید ؟

تمام این فریم ورک ها هم دارای پشتیبانی کامل است و هم در آینده بروزسانی شده و توسعه می یابد.بنابراین در صورت طراحی سایت ASP.NET هیچ مشکلی بابت امنیت ، بروزرسانی و پشتیبانی وب سایت خود از سمت مایکروسافت نخواهید داشت.

در پایین یک بررسی کلی در مورد این سه فریم ورک مربوط به ASP.NET انجام شده تا راحت تر بتوانید جهت طراحی سایت یا اپلیکیشن های تحت وب یکی از آن ها را انتخاب نمایید.


طراحی سایت ASP.NET با فریمورک Web pages:

در حقیقت کارایی اصلی این فریم ورک برای تجمیع کدهای نوشته شما و HTML و قراردان این کدها در یک فایل واحد است.برای کار با Web pages نیاز است آشنایی با ASP کلاسیک وجود داشته باشد و بهتر است تجربه کار با PHP را نیز داشته باشید.کار با Web pages نسبت به دو فریم ورک دیگر نسبتا راحتر بوده و نیاز به مهارت کمتری دارد.

ASP.net Web Pages و Razor syntax در کنار هم مسیری بسیار سریع و سبک برای ترکیب کدهای سورس سایت و HTML برای طراحی محتوای داینامیک فراهم می آورند.اتصال به پایگاه داده ، اضافه کردن ویدئو ، اتصال به شبکه های اجتماعی و بسیار از ویژگی های قابل ارائه از طریق Web Pages به شما کمک زیای در جهت زیباتر و کارآمدتر شدن طراحی سایت و همچنین همگام بودن طراحی وب سایت شما با استاندارهای روز دنیا می نماید.


طراحی سایت ASP.NET با فریمورک Web Forms:

فریم وردک Web Forms مناسب کسانی است که علاوه بر آشنایی متوسط با برنامه نویسی آشنایی کافی در مورد مدل توسعه سریع اپلیکیشنRAD - Rapid application development  داشته باشند.این فریم ورک با در اختیار قرار دادن کتابخانه قوی خود نحوه تعامل و کار با HTML را نیز بسیار ساده و البته گسترده تر نموده است.

با استفاده از Web Forms قادر خواهید بود طراحی سایت خود را کاملا داینامیک و حرفه ای انجام دهید.وجود صدها جزء و ابزار مختلف در این فریم ورک به شما کمک می کند طراحی سایت ASP.NET خود را به بهترین شکل و در زمانی کم بهمراه ظاهری جذاب و امکاناتی مانند دسترسی راحت و سریع به پایگاه های داده انجام دهید.


طراحی سایت ASP.NET با فریمورک MVC

فریم ورک MVC نسبتا جدیدتر و کمی پیچیده تر از دو فریم ورک قبلی است.از طریق MVC کنترل کاملی بر HTML وجود دارد و یکی از ویژگی های مهم آن جدا بودن کدها از HTML است که باعث می شود روند طراحی سایت و اپلیکشن و همچنین بروزسانی ها و تغییرات به سادگی و با قابلیت های زیادی انجام پذیر باشد.

(MVC (model–view–controller توسط سیستم الگویی خود این امکان را می دهد که وب سایتی داینامیک طراحی کنید که رابط ها واجزای کاملا مستقل دارد و کنترل کاملی نیز روی Markup مورد استفاده در طراحی سایت، مانند HTML در آن وجود دارد تا از این طریق وب سایتی فوق العاده و همچنین پُرسرعت طراحی شود.طراحی سایت و همچنین اپلیکشن های تحب وب با استفاده از الگوی MVC باعث می شود این وب سایت ها و اپلیکیشن ها مجهز به جدیدترین استاندارهای روز شده و بروز رسانی وانجام تغییرات در آنها به دلیل جدا بودن بخش های مختلف به سرعت و به سادگی قابل انجام باشد.



 ساختار ASP.net MVC برای طراحی سایت



هر سه این فریم ورک ها بر اساس فریم ورک .NET بنا شده اند و هسته اصلی آنها .NET و ASP.NET محسوب می شوند.بطور مثال هرسه این فریم ورک ها یک نوع مدل امنیتی برای ورود (Login) ارائه می دهند یا امکانات مشابهی برای مدیریت ریکوئست ها و .. دارند.

بعلاوه این سه فریم ورک بطور کامل مستقل از یکدیگر نیستند به این معنی که انتخاب یکی از آنها باعث منع استفاده از دیگری نمی شود.به این صورت که می توان در هنگام طراحی سایت یا تولید یک اپلیکیشن از هرسه اینها در کنار یکدیگر استفاده نمود و این امری غیر عادی محسوب نمی شود.برای مثال طراحی بخش ظاهری یا بخشی از اپلیکیشن که مشتری با آن در ارتباط است بهتر است توسط MVC بدلیل تسلط کامل آن روی Markup ها انجام شود در حالیکه در همان اپلیکیشن شاید بهتر باشد طراحی قسمت دسترسی به داده ها و بخش مدیریتی آن بدلیل کنترل بهتر داده ها و دسترسی راحتر به آنها در Web Form انجام شود.

طراحی سایت در آوینا پرداز تماما با استفاده از تکنولوژی ASP.Net و تحت فریم ورک MVC که جدیدترین متد طراحی وب سایت روز دنیا محسوب می شود انجام می گیرد.بهمین دلیل تمام پروژه های انجام شده در این شرکت طراحی سایت همگام با جدیدترین استاندارهای روز دنیا بوده و قابلیت بروز رسانی در کمترین زمان برای آنها وجود دارد.از طرف دیگر ویژگی های منحصر بفردی در طراحی سایت با این متد وجود دارد که میتوان به عنوان یک نمونه از آنها به سرعت بالای این وب سایت ها اشاره کرد.این ویژگی ها تاثیر بسیار مثبتی در فرایند سئو و بهینه سازی سایت دارند و در واقع وب سایت های طراحی شده آوینا پرداز بسیار سریع تر و راحت تر از یک وب سایت معمولی به رتبه های بالای گوگل دست خواهد یافت.

در صورتی که تمایل دارید طراحی سایت حرفه ای خود با آخرین متد روز و با تکنولوژی  (ASP.NET (MVC انجام دهید با متخصصین ما تماس بگیرید. 



تفاوت توسعه دهنده وب سایت با طراح سایت در چیست؟
تفاوت توسعه دهنده وب سایت با طراح سایت در چیست؟
طراحی سایت درغرب تهران
طراحی سایت درغرب تهران
نرم افزارهای طراحی سایت
نرم افزارهای طراحی سایت
تاریخچه طراحی سایت
تاریخچه طراحی سایت
نظرات کاربران
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

captcha