بررسی وب سایت

آیا وب سایت شما به اندازه ای که انتظار دارید باعث افزایش درآمد و فروش شما شده است ؟ آیا سایت شما در رتبه های بالای جستجوی گوگل قرار دارد ؟

اگر پاسخ شما به هریک از این سوال ها "نه" یا حتی "نمی دانم" باشد نشان دهنده این است که نیاز به بررسی و آنالیز وب سایت دارید تا مشکلات احتمالی آن مشخص شود.

تیم طراحی سایت شرکت آوینا پرداز به همراه برنامه نویسان و متخصصان سئو وب سایت این شرکت ، آماده است تا برای عیب یابی و برطرف سازی مشکلات وب سایت شما یاریتان کند.

گزارش های ما برای هر وب سایت به صورت اختصاصی نوشته و ارائه می شود.متخصصان ما با دقت بسیار بالا وب سایت شما را آنالیز خواهند نمود و گزارشی دقیق و البته به زبانی ساده و بدون استفاده از کلمات پیچیده فنی برای شما تهیه خواهند کرد.گزارش های ما برخلاف بسیاری شرکت های دیگر براساس آنالیزهای اتوماتیک و ایمیل کردن نتایج آنها برای شما نخواهد بود.بلکه وب سایت شما از جنبه های فنی بسیار زیادی از جمله سیستم های کد نویسی استفاده شده ، روند بهینه سازی ( سئو سایت ) و.. مورد بررسی قرار می گیرد.

این بررسی ها شامل موارد زیر می گردد:

بهینه سازی On Page

ما وب سایت شما را از دید موتورهای جستجو بررسی خواهیم کرد و قطعا اگر مشکلی پنهانی در وب سایت شما مرتبط با سئو و بهینه سازی وجود داشته باشد آنها را پیدا کرده و جهت رفع مشکلات راهنمایی های لازم را به شما خواهیم نمود.

نمایش در موتورهای جستجو

ما جایگاه وب سایت شما را در موتورهای جستجوی مشهور (گوگل ، بینگ و یاهو) برای 10 عبارت کلیدی که اولویت بیشتری برای شما دارند بررسی می نماییم.این کار دید بسیار خوبی به شما در مورد کارهای مورد نیاز برای سئو سایت و نقاط ضعف و قوت آن خواهد داد تا بتوانید بهینه سازی سایت خود را دقیق تر و اصولی تر پیگیری نمایید.



سازگاری با مرورگرها ، موبایل و تبلت

یکی از آنالیزهای وب سایت که نتایج آن بسیار حائز اهمیت است بررسی کارکرد و نمایش آن در صفحات موبایل ها و تبلت های مختلف با اندازه های متفاوت است.اگر در حین بررسی به موردی برخورد نماییم که در آن سایت شما به درستی نمایش داده نمی شود و یا یکی از قسمت های آن در موبایل یا تبلت بخوبی کار نمیکند از طریق ارسال اسکرین شات و هایلات نمودن مشکل، آن را به شما نشان خواهیم داد.

بررسی بد افزار و امنیت وب سایت

ما هرگونه کدهای عمومی و موجود که نشان دهنده ویروس ، بدافزار یا اقدامات هک در سایت شما باشد را بررسی خواهیم کرد.همچنین سیستم مدیریت وب سایت توسط متخصصان ما بررسی می شوند تا تمام نرم افزارها و کدهای استفاده شده بروز و آپدیت باشد چراکه یکی از دلایل اصلی هک شدن سایت ها، قدیمی و خارج از رده شدن برخی از نرم افزارهای مورد استفاده در آنها است.

بررسی تخصصی

یکی از متخصصان برنامه نویسی ما به صورت دستی و شخصی وب سایت شما را آنالیز و بررسی می کند تا اگر راهی برای بهتر شدن کاربری سایت وجود دارد آن را به شما گزارش دهد.همچنین اطمینان از طراحی سایت مناسب که باعث جذب مخاطب شود یکی دیگر از بررسی هایی است که انجام آن ضروری است.بررسی اینکه مشتریان از چه راه هایی تشویق به خرید بیشتر از شما یا تماس بیشتر با شرکت شما خواهند شد از جمله مواردی است که در این مرحله آنالیز می گردد.

گزارش

یکی از برنامه نویسان ما حداقل چند ساعت را صرف جمع آوری اطلاعات ذکر شده و تبدیل آن به زبانی ساده و قابل فهم می کند.این گزارش شامل 10 مشکل اصلی چه در طراحی و چه در قسمت سئو سایت شما خواهد بود که باید اول از همه رسیدگی شوند.

ارسال

کلیه گزارش ها برای شما به صورت مکتوب ارسال خواهد شد تا برنامه نویسان شما با استفاده از اسناد و مدارک فنی اقدام به رفع مشکلات وب سایت نمایند.همچنین نسخه PDF فایل ها نیز برای شما از طریق ایمیل ارسال می گردد.

تمایل به بررسی سایت خود دارید ؟

متخصصان شرکت آوینا پرداز هم اکنون در ازای دریافت مبلغی بسیار کم، تمام بررسی ها و آنالیزهای ذکر شده را برای مشخص شدن مشکلات اصلی در طراحی سایت و دلایل عدم موفقیت فرایند سئو و بهینه سازی وب سایت شما انجام داده و با ارائه گزارشی جامع آنها را به اطلاع شما خواهند رسانید.

جهت اطلاع از شرایط ، عنواین گزارش ها و یا اطلاعات فنی با متخصصان سئو و طراحی وب سایت شرکت آوینا پرداز تماسبگیرید.


تاریخچه طراحی سایت
تاریخچه طراحی سایت
بهبود جستجو در وب سایت
بهبود جستجو در وب سایت
هزینه های پنهان طراحی سایت ارزان
هزینه های پنهان طراحی سایت ارزان
طراحی سایت چند زبانه
طراحی سایت چند زبانه
نظرات کاربران
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

captcha