سئو سایت
سئو سایت

بهینه سازی سایت – سئو وب سایت

واژه سئو (SEO) در واقع مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد.
بهینه سازی و سئو سایت یک سلسله مراحل و عملیات هایی است که بر روی یک وب سایت انجام می شود تا محتوای آن برای موتورهای جستجو قابل فهم تر باشد و به این ترتیب جایگاه وب سایت در هنگام جستجو بهبود یابد.
در دنیای امروز که به دنیای ارتباطات معروف است، اینترنت تبدیل به ابزاری ساده و کارآمد برای کمک به برطرف کردن بسیاری از نیازهای بشر شده است.یکی از این کارایی های مهم اینترنت انجام جستجو در مورد موضوعات مختلف و کسب اطلاعات در مورد آنهاست.
امروزه درصد بسیار زیادی از افراد، برای کسب اطلاعات لازم در مورد خواسته ها و نیازهای خود به جستجو در اینترنت می پردازند، پیدا کردن یک پزشک متخصص در محدوده ای خاص، یافتن وکیلی حاذق، اطلاع از شرایط و قیمت تورهای خارجی و داخلی، یافتن موسسات آموزشی معتبر، جستجوی مراکز ارائه خدمات مجالس و.. همه همه تنها نمونه های کوچکی از این قبیل جستجو ها و دلیلی بر اهمیت سئو محسوب می شوند.

چرا بهینه سازی وب سایت مهم است ؟

بهینه سازی یا سئو وب سایت و بهبود جایگاه آن در موتورهای جستجو از آن نظر مهم است که غالبا افراد، پس از جستجو در مورد یک موضوع خاص تنها به نتایج نمایش داده شده در صفحات اول توجه میکنند.البته میان نتایج این صفحات نیز تفاوت وجود دارد.مثلا سایت هایی که در صفحه اول جستجو قرار میگرند توجه و بازدید به مراتب بیشتری میگیرند و هرچه جایگاه وب سایت در سطرهای بالاتری قرار گیرد میزان بازدید نیز چندین برابر می شود.
درواقع بیشترین اهمیت سئو (SEO) وب سایت به این خاطر است که از طریق انجام بهینه سازی و با قرار گرفتن لینک وب سایت در صفحات و سطرهای ابتدایی نتایج موتورهای جستجو، مخاطبان بیشتری به صفحات سایت شما مراجعه و با کسب و کار شما آشنا خواهند شد. این تفاوت به قدری زیاد است که طبق تجربه سالیان گذشته بسیاری از کسب و کارها با انجام عملیات بهینه سازی سایت خود و قرار گرفتن در نتایج ابتدایی جستجو گوگل به طرز شگفت انگیزی متحول شده و کاملا از رقبای خود پیشی گرفته اند.
اما عملیات بهینه سازی وب سایت تنها محدود به موتورهای جستجو نمیشود.درواقع سئو ، علاوه بر بهبود جایگاه وب سایت باعث می شود که مخاطبان نیز هنگام مراجعه به صفحات این وب سایت احساس بهتری داشته و راحت تر به مطالب و موضوعات مورد نظرشان دسترسی یابند.

سئو وب سایت تخصصی چیست ؟


مسئله سئو و بهینه سازی وب سایت یک مسئله بسیار تخصصی است که متاسفانه در سالیان اخیر مورد سوء استفاده بسیاری از افراد سود جو قرار گرفته که بدون دانش و آگاهی کافی اقداماتی را تحت عنوان سئو و بهینه سازی سایت انجام داده اند که تنها باعث اتلاف هزینه و وقت صاحبان این وب سایت ها گردیده است.
بهینه سازی سایت مبحث بسیار پیچیده است که در آن فاکتورهای فراوانی را باید درنظرگرفت.درضمن به علت رقابت زیاد در برخی مشاغل و کسب و کارها بر سر قرار گرفتن در لینک های اول جستجو، هر وب سایت با توجه به رقابت، اقدامات مخصوص به خود را می طلبد.
در کنار همه اینها مواردی همچون بهینه سازی ساختار سایت (از طریق برنامه نویسی و کدنویسی)، نحوه چینش محتوا و موضوعات اصلی،هدایت صحیح بازدید کننده به صفحات مختلف، بهینه سازی عکس ، بهبود ساختار لینک ها و... از جمله نکات مهمی است که نیاز به دانش و تجربه بالا داشته و اغلب توسط بسیاری شرکت ها یا نادیده گرفته میشود و یا به روشی ناصحیح انجام می پذیزد .

چرا آوینا !؟

تعرفه و قیمت سئو وب سایت نیز یکی از عوامل موثر در تصمیم گیری انتخاب شرکت مناسب جهت بهینه سازی است.آوینا پرداز نیز با ارائه یک مدل قیمتی منحصر بفرد این اطمینان را به شما می دهد که هیچگونه هزینه اضافی و غیر معقولی تحت عنوان سئو پرداخت نخواهید کرد. تیم بهینه سازی وب سایت شرکت آوینا پرداز با سالها تجربه و با دانش بالای کادر فنی خود بهترین راه حل ها را به منظور بهینه سازی و سئو هرچه بهتر و سریعتر وب سایت شما در اختیارتان خواهد گذاشت.

سئو سایت

پیشنهاد ما جهت بهینه سازی سایت چیست ؟

پیشنهاد ما چیست ؟

با ما تماس بگیرید. 
از مشاوره و راهنمایی های تیم بهینه سازی استفاده نمایید.
سپس در صورت تمایل، انجام سئو وب سایت خود را به متخصصان SEO ما بسپارید.
به این ترتیب علاوه بر انجام اصولی مراحل بهینه سازی به صورت دقیق و درست از اتلاف وقت و هزینه های اضافه جلوگیری به عمل خواهید آورد و خیلی سریعتر از دیگر رقبایتان تحولی عظیم در موفقیت کسب و کارتان ایجاد خواهید نمود.



مشاوره سئو و بهینه سازی
آنالیز کلمات کلیدی و میزان رقابت
بهینه سازی Off Page و On Page
رساندن کلمات به صفحه اول

مرحله اول برای شروع فرایند بهینه سازی، انجام مشاوره و بررسی نیازها و درخواست های شماست.انجام مشاوره قبل از بهینه سازی کمک زیادی به انتخاب صحیح کلمات کلیدی و آگاهی از پروسه کلی عملیات سئو وب سایت شما خواهد نمود .

در مرحله بعدی کلمات کلیدی که توسط شما و به کمک مشاوران بهینه سازی آوینا انتخاب شده اند مورد بررسی قرار میگیرند و میزان رقابت میان وب سایت های مشابه آنالیز می شوند.در این مرحله، زمان و هزینه مورد نیاز برای بهینه سازی سایت شما تخمین زده و به شما اعلام می گردد.

مرحله سوم شروع پروسه بهینه سازی است.بهینه سازی سایت شامل یک سلسله عملیات های دقیق است که تنها در صورت انجام صحیح این مراحل در کنار هم می توان به بهترین نتیجه رسید. عملیات های بهینه سازی به دو دسته کلی SEO Off Page و On Page SEO تقسیم می شود بهینه سازی On Page به آن دسته از فرایند هایی گفته می شود که روی سورس (Source) اصلی سایت انجام می گیرد.بهینه سازی محتوا و متن ، عکس ها ، بهینه کردن تگ های مختلف و بهینه سازی کدینگ سایت نمونه هایی از این فرآیند هاست.بهینه سازی Off Page به دسته عملیاتی گفته می شود که خارج از وب سایت برای بهبود جایگاه و رتبه آن انجام می شود.دریافت بازدید و بک لینک ، ساخت صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام ، گوگل پلاس ، ایجاد کانال های تلگرام و ساخت وبلاگ، بخشی از عملیات بهینه سازی Off Page به حساب می آیند.

مرحله آخر نیز بهبود جایگاه وب سایت شما و رسیدن به صفحه اول گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر (بسته به توافق اولیه) نظیر بینگ و یاهو می باشد.لازم به ذکر است برخلاف ادعای بسیاری از شرکت ها باید گفت سئو سایت فرآیندی ادامه دار است و رسیدن به لینک های بالای جستجو، باقی ماندن در این جایگاه را تضمین نمیکند و در صورت قطع فرایندهای مربوط به SEO پس از مدتی وب سایت بهینه شده رتبه و جایگاه خود را از دست داده و به صفحات پایین تر باز خواهد گشت. شرکت آوینا پرداز از طریق آموزش کارکنان شرکت ها و پشتیبانی گسترده از افت جایگاه سایت شما با گذشت زمان جلوگیری خواهد نمود.

تخصص ما، آفرینش آنچه در اندیشه شماست !

قدم اول برای سئو موفق ، طراحی یک وب سایت فوق العاده و حرفه ای است که نکات بهینه سازی از ابتدا در آن رعایت شده باشد



مقالات سئو سایت


سوالات متداول و مهم سئو

معمولا افرادی که به دنبال سئو سایت خود هستند یا قصد دارند در این زمینه اطلاعاتی کسب کنند ، با سوالاتی مواجه می شوند که بسیار مهم و مشابه است و البته معمولا هم جواب دقیقی دریافت نمی کنند.واقعیت این است که در دنیای سئو و بهینه سازی سایت


با موتوهای جستجوگر ایرانی آشنا شویم

در این مقاله می خواهیم 4 عدد از معروف ترین و پرطرفدار ترین این موتورها به شما معرفی نماییم.هرچند هنوز راه زیادی مانده تا این Search Engine های ایرانی بتوانند جای گوگل یا یاهو را در میان کاربران ایرانی بگیرند اما یا اینحال آشنایی با آنها میتوانند به تقویت یک موتور جستجوی بومی و ایرانی کمک نماید.همانطور که کشورهای روسیه ، چین و کره جنوبی توانسته اند نمونه های بومی موفقی را ارائه کنند که توانسته اند در این کشورها جای غول های جستجو گری همچون گوگل و یاهو را بگیرند در ایران نیز این اتفاق دور ذهن نخواهد بود.


تفاوت بازاریابی محتوا و سئو

در صورتی که وارد دنیای بازاریابی آنلاین (online marketing) شده باشید ، احتمالا واژه های " سئو " – SEO و " بازاریابی محتوا " – Content Marketing را زیاد شنیده اید.علاوه بر این بنظر می رسد این کلمات توسط دسته خاصی از افراد و در زمینه های مشابه استفاده می شود.قصد ما در این مقاله این است که تفاوت های بازاریابی محتوا و سئو را مشخص نماییم.


قواعد Redirect برای سئو وب سایت

تغییر قوانین مربوط به انتقال آدرس 301 (301 Redirect) : نکاتی که باید برای سئو و بهینه سازی سایت خود بدانید فرایند انتقال آدرس (Redirect) در واقع منتقل کردن یک آدرس اینترنتی (URL) به آدرس اینترنتی دیگر است.ردایرکت (Redirect) روشی است برای فرستادن کاربر یا فرستادن موتورهای جستجو به یک آدرس اینترنتی غیر از آدرسی که آنها درخواست کرده اند.در واقع شما با این کار وقتی کاربر روی لینکی کلیک میکند به طور خودکار او را آدرسی دیگر منتقل می کنید


تغییرات اساسی در سئو گوگل

از کسی پنهان نیست که گوگل جستجو در اینترنت را تقریبا در انحصار خود نگه داشته و زمانی که تغییری در این مسیر ایجاد کند ما هم چاره ای نداریم که با آنها همگام و هماهنگ شویم.گوگل همواره در حال تغییر در الگوریتم های خود است و این یکی از دلایلی است که باعث می شود هنگام جستجوی عبارات بهترین وب سایت ها را پیشنهاد دهد.بار دیگر در آستانه سال 2017 نیز گوگل اقدام به ایجاد تغییراتی در الگوریتم های خود کرده اما اینبار برخی تغییرات انجام شده ممکن است کلا بازی را عوض کند. اخیرا گوگل شروع به توجه بیشتر به جستجوهای انجام شده از طریق گوشی های موبایل کرده است



همه مقالات بهینه سازی سایت