طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت برای شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ یکی از خدماتی است که توسط شرکت های نرم افزاری ارائه میگردد.قیمت طراحی اینگونه وب سایت ها معمولا نسبت به امکانات مورد نیاز ، و همچنین زبان برنامه نویسی آن متفاوت می باشد.نکته مهم اینجاست چه نوع وب سایتی مورد نظر شماست؟ یک وب سایت شرکتی حرفه ای یا یک وب سایت شرکتی معمولی ؟!

حرفه ای بودن وب سایت به این معنی است که اصول مختلفی در طراحی و برنامه نویسی وب سایت رعایت و عناصر مهمی در وب سایت به کار گرفته شود تا در نهایت با ایجاد حس اعتماد در مخاطب و بازدیدکننده، وی را ترغیب به تماس، خرید، فالو و.. نماید.

علاوه بر این ها یک وب سایت شرکتی حرفه ای میتواند:

·         شرکت و سازمان شما را بسیار حرفه ای تر از سایر رقبا نشان دهد

·         اعتبار شرکت و سازمان شما را حفظ و بر اعتماد مشتریان بیافزاید

وب سایت در حقیقت شعبه مرکزی سازمان شما در دنیای مجازی محسوب می شود.طراحی وب سایت شرکتی از این جهت مهم است که غالبا اولین کاری که مخاطبان امروزی انجام می دهند جستجو (Search) نام شرکت در گوگل است تا اولا مشاهده کنند آیا شرکت مورد نظر پایگاهی در دنیای مجازی دارد ؟ و ثانیا دفتر مجازی آن شرکت تا چه حد حرفه ای طراحی شده و چقدر میتوان به آن اعتماد نمود و اطلاعات بدست آورد؟

اگر نام برند تجاری و سازمان خود را به یک وب سایت غیر حرفه ای گره بزنید قطعا مخاطبان زیادی را از دست خواهید داد زیرا تجربه و تحقیقات نشان داده که افراد به شرکت هایی که وب سایت های حرفه ای تر، شکیل تر و کاربرپسند تر دارند بیش از سایر شرکت ها اعتماد می کنند.


طراحی سایت شرکتی با چه زبان برنامه نویسی انجام می شود؟

دنیای طراحی وب سایت اصولا دنیای پیچیده ای است و انواع و اقسام افراد و شرکت ها در آن فعالیت می کنند که هرکدام وعده های جالب و حتی رویایی به مشتریان خود می دهند. واقعیت این است که طراحی وب سایت شرکتی به تنهایی معجزه ای در کسب و کار شما ایجاد نمی کند یا داشتن وب سایت تمام مشکلات سازمان شما را برطرف نخواهد کرد.

اما واقعیت دیگر این است که اگر یک وب سایت به صورت اصولی و حرفه ای برنامه نویسی و طراحی شود می تواند همانند بهترین فروشنده شرکت و سازمان شما عمل نماید.بهتر از هر فروشنده دیگری! یک وب سایت حرفه ای در هر زمانی از شبانه روز آماده ارائه اطلاعات به مخاطبان شما می باشد ، با آنها گفتگو می کند ، در هر لحظه اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار می دهد و در نهایت به مشتریان بالقوه این اطمینان را می دهد که شما حرفه ای و قابل اطمینان هستید.

طراحی سایت شرکتی با زبان های برنامه نویسی مختلفی انجام می گیرد، وب سایت های CMS آماده مانند WordPress (ورد پرس) و Joomla (جوملا)  از جمله وب سایت های ارزان و حتی رایگان هستند که در دسترس همگان قرار دارند. این وب سایت ها بدون نیاز به دانش خاص و بدون هزینه با چند کلیک ساده قابلیت ساخته شدن دارند و شما تنها به افزونه ها و طراحی ظاهری آن دسترسی دارید که هر کدام نیز مشکلات خود را دارند. این دسته از وب سایت ها را می توان در دسته وب سایت های شرکتی معمولی و ضعیف قرار داد که می توانند کاملا به اعتبار شما در دنیای مجازی آسیب وارد کنند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله هزینه های پنهان طراحی سایت های قالب آماده را مطالعه فرمایید

طراحی وب سایت اختصاصی بهترین گزینه برای شرکت ها و سازمان های کوچکی است که می خواهند از ابتدا به نام خود اعتبار ببخشند و خود را حرفه ای تر و بزرگتر معرفی نمایند و همچنین وب سایت های اختصاصی برای سازمان ها و شرکت های بزرگی مناسب است که دوست ندارند شهرت و اعتبار خود را با یک پایگاه شلخته و نا متوازن در دنیای مجازی از بین ببرند.


طراحی سایت شرکتی با asp.net


در شرکت آوینا پرداز طراحی وب سایت ها به شکل کاملا اختصاصی و متناسب با نیاز هر شرکت و سازمان انجام می شود.چرا که نیازها و انتظارات همه شرکتها با یکدیگر یکسان نیست و لازم است به هر کسب و کار و سازمان به شکلی ویژه نگاه شود.

طراحی سایت با ASP.NET بهترین پیشنهاد برای این گونه شرکت ها است. ASP.NET یک فریم ورک برنامه نویسی است که توسط کمپانی مشهور Microsoft معرفی شده که البته در عین ارزان نبودن امکانات و امنیت فوق العاده ای دارد. پیشرفته ترین و برورزترین نوع آن نیز ساخت نرم افزار و طراحی سایت استفاده از MVC می باشد.

 MVC در واقع جدیدترین الگوی پیاده سازی و برنامه نویسی ASP.NET است که آخرین ورژن این الگو جهت طراحی سایت های اختصاصی و حرفه ای در شرکت آوینا پرداز مورد استفاده قرار می گیرد.


امکانات طراحی سایت شرکتی با ASP.NET

طراحی سایت شرکتی با ASP.NET و تحت الگوی MVC امکانات بسیار زیاد و فوق العاده ای در اختیار صاحبان این نوع سایت ها قرار می دهد از جمله امکانات سایت های شرکتی و سازمانی آوینا پرداز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

·         سرعت لود بسیار بالا

·         تضمین امنیت توسط شرکت مایکروسافت

·         سازگاری کامل با اصول سئو (بهبود رتبه سایت در گوگل)

·         MVC این امکان را بوجود آورده که هرگونه تغییرات ظاهری و ساختاری در سریعترین زمان انجام گیرد

·         امکان ساخت صفحه و منو به تعداد نامحدود

·         بارگذاری وب سایت بر روی سرورهای ویندوزی قدرتمند خارجی

·         طراحی کاملا بروز و متناسب با نوع کسب و کار و بررسی سلیقه مشتریان هدف برای حصول بهترین نتیجه

·         امکان آپلود خدمات ، اخبار ، مقالات ،عکس و ویدئو در وب سایت بدون محدودیت

·         اعمال تمامی استانداردهای SEO On-Page در وب سایت های شرکتی

·         وب سایت های کاملا ریسپانسیو در صفحه های موبایل و تبلت و حتی تلویزیون های هوشمند نمایش و عملکرد عالی از خود نشان میدهند.

·         رعایت قوائد برند سازی و انتخاب بهترین تم ظاهری و متناسب ترین طراحی بر اساس اصول روانشناسی رنگها

·         پنل مدیریت بسیار ساده و کارآمد با قابلیت ویرایش قسمت های اصلی وب سایت و تعریف چندین کاربر با دسترسی های مختلف

·         قابلیت ارتقا ، تغییر ، اتصال به نرم افزارهای موبایل ، تبدیل به فروشگاه آنلاین ، اتصال باشگاه مشتریان و .. در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه


قیمت طراحی سایت شرکتی

در صفحه قیمت طراحی سایت می توانید به صورت کامل به مطالعه و محاسبه هزینه و قیمت انواع وب سایت ها بپردازید. اما به صورت کلی هزینه طراحی یک وب سایت شرکتی بنا به امکانات مورد نیاز و وسعت دامنه فعالیت ، بین 30.000.000 تا 40.000.000 تومان محاسبه می شود.

در صورتی هم که نیاز به زبان های دیگری برای وب سایت غیر از فارسی دارید قیمت ها کمی متفاوت می شود اما اختلاف قیمت ها بعد از زبان دوم آنچنان زیاد نیست. در این مورد بهتر است با کارشناسان شرکت آوینا پرداز مشورت نمایید.


مزایای طراحی سایت برای شرکت

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از اینترنت و جستجوی انواع مشاغل در آن ، حضور موثر در این فضا به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده. امروزه از اینترنت به عنوان بزرگترین ابزار بازاریابی کل تاریخ یاد می شود بنابراین عدم حضور در این فضا باعث محرومیت شرکتها از فرصت ها و مشتریان بی شماری می گردد.

طراحی وب سایت حرفه ای برای هر شرکت و سازمانی مزایای بسیار زیادی دارد از جمله آنها :

·         ایجاد یک دفتر مرکزی مجازی در دنیای اینترنت

·         ارتباط موثر با کاربران دنیای اینترنت در هر زمان از شبانه روز

·         ارائه آخرین اخبار و اطلاع رسانی در سریعترین زمان

·         کمک به برند سازی برای شرکت های تازه تاسیس

·         کمک به افزایش اعتبار و شهرت برای شرکت ها و سازمان های با سابقه و معتبر

·         استفاده موثر از اینترنت به عنوان یک ابزار فوق العاده بازاریابی و افزایش فروش

·         امکان متحول کردن حجم فروش و درآمد در صورت توجه به سئو و انتخاب کلمات کلیدی به صورت صحیح

·         امکان بهبود و پیشرفت محصولات و خدمات با استفاده از نظرات مردم از طریق آنالیز علایق بازدیدکنندگان و مشتریان


افزایش فروش از طریق وب سایت


مراحل سفارش وب سایت شرکتی

مراحل سفارش وب سایت شرکتی در شرکت آوینا پرداز بسیار ساده و در عین حال واقع بینانه طراحی شده است.به نظر ما استفاده از پلتفورم های آنلاین برای سفارش اینترنتی طراحی سایت تا حد زیادی غیر حرفه ای بوده و بسیاری از نیازهای شرکت ها در این روش نادیده گرفته می شود. چراکه در سیستم های سفارش آنلاین وب سایت هیچ بررسی تخصصی در مورد زمینه فعالیت شرکت ها و چگونگی طراحی سایت بر اساس آنها انجام نمی گیرد.


مراحل طراحی سایت شرکتی در شرکت آوینا پرداز به این ترتیت است :

·         مشاوره تلفنی یا حضوری با مشتری در مورد فعالیت های شرکت و نیازها و انتظارات

·         ارسال پیش قرارداد طراحی وب سایت و تاکیید بر موارد درخواستی و توافق شده در مکالمه تلفنی یا حضوری

·         تایید پیش قرارداد از سوی مشتری

·         ارسال قرارداد نهایی و شروع پروژه

·         ارسال نمونه تم های متناسب با نوع فعالیت و آنالیز مخطبان هدف علایق مخاطبان

·         انتخاب و تایید طرح نهایی برای بخش ظاهری وب سایت (UI)

·         طراحی دسترسی ها و جایگذاری بخش های مختلف وب سایت جهت رسیدن به بهترین تجربه کاربری (UX)

·         شروع برنامه نویسی اختصاصی و ساخت هسته (Core) وب سایت

·         اتصال طرح ظاهری (UI) به هسته اصلی وب سایت

·         بارگذاری وب سایت روی یک آدرس دامین موقت و جهت مشاهده و بررسی توسط مشتری

·         رفع نواقص و تغییرات مورد درخواست مشتری در مورد سایت طراحی شده

·         تحویل پروژه همراه با تایید مشتری و تسویه حساب مالی

·         شروع یکسال پشتیبانی رایگان


با توجه به تغییرات دنیای امروز ، ظهور هرروزه رقبای سرسخت و نیاز به کشف بازارهای بکر و جدید طراحی سایت شرکتی نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت به شمار می رود.بی توجهی به دنیای مدرن و فضای اینترنت شما را از دیدرسِ خیل عظیمی از مشتریان بالقوه دور نگه میدارد.شرکت های زیادی را می توان نام برد که تنها از طریق استفاده صحیح از فضای مجازی به موفقیت های تجاری عظیمی دست یافته اند.

شرکت آوینا پرداز با نگاهی خلاقانه آماده ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی در حوزه نرم افزار و طراحی وب سایت و سئو به مدیران موسسات و شرکت هایی است که آماده بهره برداری از دنیای بیکران اینترنت می باشند.


5 نکته در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت
5 نکته در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت
مشکلات مربوط به طراحی سایت با استفاده از فلش
مشکلات مربوط به طراحی سایت با استفاده از فلش
تاریخچه طراحی سایت
تاریخچه طراحی سایت
تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی چیست ؟
تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی چیست ؟
نظرات کاربران
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

captcha